نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي:

شهيد عبدالهي مايه افتخار ورزشكاران، آذربايجان و سپاه عاشوراست

خبرگزاری بسیج: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در آئين بزرگداشت شهيد عباس عبدالهي كه به همت سازمان بسيج ورزشكاران استان برپا شده بود، با اشاره به سوابق درخشان شهيد عبدالهي در پيشبرد اهداف اسلام، وي را مايه افتخار ورزشكاران، آذربايجان و سپاه عاشورا دانست.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۰۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آيت الله محسن مجتهد شبستري با توجه به آيات قرآني كه در آن هم از انسان تجليل شده و هم مورد مذمت واقع شده، اظهار داشت: تناقضي در آيات قراني نيست چراكه انسان ها با هم فرق دارند و اگر انساني مقصدش رضاي خدا و مبداش اطاعت امر پروردگار باشد شايسته تجليل خواهد بود.

وي شهدا را اوليالله معرفي و بيان كرد: شهدا با ايمان قوي، عمل صالح، خداشناسي، معرفت و به اختيار به جبهه ها اعزام شده و با شهامت و شجاعت در راه دين شهيد مي شوند كه عمل صالح آن ها موجب رسيدن به اين جايگاه است.

آيت الله شبستري با تاكيد به رشادت هاي شهيد عبدالهي و رزمندگاني همچون قاسم سليماني كه با اجازه رهبر فرزانه انقلاب در خارج از مرزهاي اسلامي براي اسلام مي جنگند، خاطرنشان كرد: بايد فرهنگ شهادت علوي در جامعه جاری شود چراكه نه تنها موجب حفظ بقاي اين مملكت خواهد بود بلكه اسلام را در مملاك ديگر نيز حفظ مي كند.

امام جمعه تبريز با اشاره به ناامني و آشوب در كشورهاي منطقه، امنيت و آسايش كشور را به بركت خون شهدا و چتر ولايت فقيه دانست و تاكيد كرد: ما بايد در خاورميانه اسلام را حفظ كرده و نگذاريم دست امريكا و اسرائيل بيفتد.

وي در پايان سخنان خود با اشاره به مداح بودن شهيد عبدالهي، وي را عاشق امام حسين(ع) دانست و اظهار داشت: حيف بود چنين فردي به مرگ طبيعي از دنيا برود و شهادت شايسته چنين رزمندگاني است.

به همت سازمان بسيج ورزشكاران و هئيت جودو استان، آئين بزرگداشت شهيد عباس عبدالهي عصر امروز در خانه جودو استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار