خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛  

اجرای بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سپاه

اجرای بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سپاه
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی با همکاری فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ناحیه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار نماید.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

قزوین_ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت شهادت شهید مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه، یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر افزود: فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است. تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمانی خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

وی یادآور شد: موفقیت روزافزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله، مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر معلمان، مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری(ره) است.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان به برنامه های پیش بینی شده برای این هفته اشاره کرد و گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در نظر دارد به این مناست مبارک، بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی با همکاری فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت و ناحیه برگزار نماید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار