پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق

مدیرعامل این شرکت در پیامی عملیات غرور آفرین "وعده صادق" در پاسخ به تجاوز گری رژیم صهیونیستی را نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور دانست.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۳۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل این شرکت در پیامی عملیات غرور آفرین "وعده صادق" در پاسخ به تجاوز گری رژیم صهیونیستی را نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور دانست.

وی در ادامه افزود: در سایه با برکت حضرت ولی عصر عج و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، امروز در نقطه “خوب” تاریخی قرار گرفته آیم و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان غربی و سست عنصرهای منطقه باید بدانند که سزای حملات وحشیانه به زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نماند! تاریخ نویسان قطعا درباره این پاسخ کوبنده سپاه اسلام و یاران واقعی امام زمان ( عج) به زیبایی و اقتدار روایت خواهند کرد. رمز عملیات بنام مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام بنام “یارسول الله” انتخاب شد که همه امت اسلام در شادی آن شریک بوده و دشمنان اسلام و منافقان داخلی وخارجی بدانند که “وعده صادق” مقام معظم رهبری این گونه جهان را مبهوت اقتدار و تدبیر وشجاعت رهبری فرزانه انقلاب و نیروهای مسلح ایران معطوف کردند که دیگر دوران بزن در رو تمام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار