خبرهای داغ:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهبهان با امام جمعه شهرستان دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ساسان نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه بهبهان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۴۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: این دیدارکه در دفتر امام جمعه محترم شهرستان برگزار و با هدف شناخت،تعامل و هم افزائی بخصوص همکاری سپاه و بسیج در زمینه های فرهنگی اجتماعی و دیگر فعالیت ها با امام جمعه محترم شهرستان بوده است .

 

حجت الاسلام حاج آقا ساسان نژاد ؛ در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام آخر ماه صفر ، از همکاری های دفتر امام جمعه محترم شهرستان با مجموعه سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نموده و از تعامل ،هم اندیشی سپاه و بسیج با امام جمعه محترم شهرستان در برنامه های آتی جهت ایجاد فضای معنوی و مذهبی در سطح شهرستان گفت و گو نموده است .

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ناصری امام جمعه محترم شهرستان ضمن خوش آمد گویی وی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های خوبی در بخشهای مختلف بوده که این برگرفته از خون شهدا و الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است. و مجموعه سپاه و بسیج با تکیه بر جوانان و خود باوری نقش موثر و بسزائی در این بخش ها داشته است .

در ادامه حاج آقا ناصری اظهار داشته ؛ بسیج برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه ها حاضر بوده و در دوران دفاع مقدس بخصوص حوادث اخیر کشور نقش موثری داشته و همین بسیجیان ما از عزت ایران واسلام دفاع کردند. 

 

در ادامه امام جمعه محترم بیان نمود ، تعامل و همکاری با مجموعه سپاه و بسیج، شاهد پیشرفت هایی در سطح شهرستان خواهد بود و از این همکاری و تعامل استقبال خواهیم کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار