در گفت‌وگو با بسیج مطرح شد:

جهادگران بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به کمک مردم مناطق سیل‌زده مشهد شتافتند

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: از ساعات اولیه سیل در مشهد کلیه نیروهای جهادگر بسیج سازندگی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و هم‌اکنون در حال امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد،  سرهنگ محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با توجه به اینکه هشدارهای هواشناسی از روزهای گذشته داده شده بود آمادگی‌های لازم در این خصوص را در بسیج سازندگی استان انجام دادیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه در شهر گلبهار وضعیت قرمز هواشناسی اعلام شده بود ماشین‌های راه‌سازی را به آن منطقه اعزام کردیم چرا که احتمال داده بودیم چند روستا در مسیر سیل قرار گیرند. در همین رابطه نیز یک دستگاه هم به سرخس اعزام کردیم.

روحانی ادامه داد: در شهر مشهد و در پل انقلاب دوستان ما در استانداری و شهرداری حضور دارند. اما در منطقه سیدی از ساعات اولیه سیل، بچه‌های جهادگر حضور پیدا کردند.
 
وی بیان کرد: تخلیه آب از منازل، اسکان مردم سیل‌زده در مساجد و پذیرایی از آن‌ها از جمله اقدامات جهادگران در ساعات آینده و امشب است چرا که برخی از خانه‌ها را آب گرفته است و مردم امکان حضور در منازل‌شان را ندارند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم سریع‌تر آب را از منازل تخلیه کنیم. در این خصوص از دستگاه‌های لجن‌کش استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: بعدازظهر امروز در منطقه فیروزه نیز گزارش سیل و آبگرفتگی داده شده است. پیش بینی شده است مسیر سیلاب در آن منطقه منحرف شود و در منازلی که دچار آبگرفتگی شدند اقدامات لازم توسط جهادگران صورت گیرد.روحانی افزود: از ساعت ۱۵ برای کلیه گروه‌های جهادی پیام آماده‌باش صادر کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار