آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویر

با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئولین روابط عمومی نواحی سپاه استان و اقشار بسیج آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۱۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش مدار امید در راستای گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، حجت‌الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئولین روابط عمومی نواحی سپاه استان و اقشار بسیج و جمعی از مسئولان برگزار شد.
در این همایش بخش‌هایی از دستاوردها و عملکردهای ۲ ساله خبرگزاری بسیج و گروه تلويزيونی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم و نیز تولیدات خبرنگاران افتخاری بسیج به نمایش گذاشته شد.
همچنین در پایان همایش مدار امید از مدیران و خبرنگاران فعال در سپاه و بسیج و جمعی از خبرنگاران برتر خبرگزاری بسیج استان قم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویرآیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)+ تصاویر

ارسال نظرات
آخرین اخبار