خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: دختران مایه مودت و انس در فضای خانواده هستند و موجب جوشش صمیمیت و محبت خانه افراد می شوند لذا جایگاه دختران در خانواده بسیار حساس و با اهمیت است.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۰۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

دختران مایه انس و مودت در خانواده هستند / حضرت معصومه (س)الگوی دختران زهرایی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در جشن " گل پونه های رحمت " مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر گفت : مقام و موقعیت زن در جایگاه مادری و دخترانه خانواده بسیار بالاست و سطح اجتماعی و شخصیتی دختران در جامعه اسلامی بسیار بالا و مثال زدنی است.

وی افزود : در بیان نبی اکرم (ص) اسلام آمده است " خداوند متعال در خانه ای که دختر باشد ۱۲ رحمت و برکت نازل می کند " یعنی دختران هم رحمت الهی و هم برکت حق تعالی هستند و خداوند باید یک بنده را خیلی دوست داشته باشد که او را صاحب فرزند دختر کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار داشت : دختران مایه مودت و انس در فضای خانواده هستند و موجب جوشش صمیمیت و محبت خانه افراد می شوند لذا جایگاه دختران در خانواده بسیار حساس و با اهمیت است.

وی در پایان گفت : حضور مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم موجب تربیت شخصیت های بزرگی از علما و فضلا در طول تاریخ شیعه شد و دختران ما باید از حضرت معصومه (س) در رفتار و منش الگو بگیرند و در مسیری که متاثر از حضرت زهرا (س) است قدم بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها