خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: رژیم صهیونیستی هنوز جرأت نمایش تصاویر آن پایگاه‌های نظامی‌ که در‌ عملیات وعده صادق مورد اصابت قرار گرفتند را پیدا نکرده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

عملیات وعده صادق بسیار هوشمندانه و مبتکرانه بود/وظیفه اصلی پهپادهای ایرانی به چالش کشیدن سیستم پدافندی اسرائیل بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم هفته معلم در مینودشت عملیات وعده صادق را بسیار هوشمندانه و مبتکرانه دانست و گفت: در حالی‌که سیستم‌های دفاعی چهار کشور اروپایی و غربی از لحظه پرواز پهپادهای ما منتظر ورود آنها به مرز ایران و عراق بودند تا آنان را سرنگون کنند، اما دیدیم که ناکام ماندند؛ وظیفه اصلی پهپادهای ایرانی در عملیات وعده صادق، به چالش کشیدن سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی بود و در این زمینه موفق هم شدند.

ملک شاهکوهی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هنوز جرأت نمایش تصاویر آن پایگاه‌های نظامی‌ که در‌ عملیات وعده صادق مورد اصابت قرار گرفتند را پیدا نکرده است.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: آن روزی که اسراییلی ها میخواستند سفارت ما را در سوریه بزنند مرکز عملیات فرماندهی سنتکام در آن جلسه حضور داشت و به این نتیجه رسیدند که ما اگر سفارت ایران را بزنیم ایرانی ها عکس العمل نشان نمی دهند. همه به این نتیجه رسیدند و اگر یک نفر از آنها می گفت که ایرانی ها عکس العمل نشان میدهد، اسراییل به سفارت ما حمله نمی کرد. آنها فکر میکردند ایرانی ها فقط پدافند می کنند و آفند در دستور کارشان نیست. اما دیدید برای اولین بار بعد از تاریخ اسلام یک حکومت ولایی پیدا شد به نام جمهوری اسلامی ایران و یک سیلی کوچکی به اسراییل زد و آنها را تنبیه کرد.

وی با اشاره به عملیات بی‌نظیر وعده صادق و اینکه دشمن تا زمان حمله ایران به اسرائیل ۱۰ روز اضطراب داشت، تصریح کرد: بالای ۱۰۰۰ موشک برای سرنگونی پهپاد‌های ما شلیک کردند. رژیم صهیونیستی چند ده برابر ما هزینه کرد، اما نتوانست عملیات وعده صادق را زیر سوال ببرد و آن را به چالش بکشد.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه عملیات وعده صادق امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند، اظهار داشت: یکی از پس لرزه‌های عملیات وعده صادق خروش دانشجویان در دانشگاه‌های غربی است. عملیات وعده صادق امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند.

در پایان مراسم از بازنشستگان ،معلمان و همسران پاسدار شاغل در آموزش و پرورش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار