خبرهای داغ:
مرتضی حاجی علی خمسه گفت: حجاب یک نماد و شعار است از این‌رو بحث آزادی پوشش را مطرح می‌کند تا بی‌حجابی را شیوع دهند از این‌رو برای مقابله با اسلام با قوانین حجاب در دانشگاه‌ها مخالفت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

یکی از الگوهایی که غرب انجام می‌دهد راه شیطان است/الگوی شرقی یک الگوی منقرض شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مرتضی حاجی علی خمسه ظهر امروز در رویداد استانی الگوی سوم زن که در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد با تبریک آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از الگوهایی که غرب انجام می‌دهد راه شیطان است و انسان را گام به گام از مسیر درست منحرف می‌کند تا به اهداف خودش برسد.

وی با بیان اینکه الگوی سوم زن در مقابل دو الگوی شرقی و غربی معرفی شده است، افزود: الگوی سوم زن در دین اسلام مسئله جدیدی نیست و مسلمانان با این الگو 1400 سال است که آشنا هستند و باید تلاش کرد تا این الگوی ناب اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

این مدرس دانشگاه؛ الگوی شرقی را یک الگوی منقرض شده دانست و گفت: الگوی زن شرقی یک موجود منفعل، حاشیه‌ای و بی‌خبر از همه جا است که این الگو اکنون منقرض شده، از طرفی الگوی شرقی نیز زن را کالایی می‌داند که جنسیت برایش مهم است نه انسانیت، ما می‌خواهیم الگوی سوم را نه فقط برای جهان اسلام بلکه به دنیا معرفی کنیم.

خمسه به راه‌هایی که غرب برای همراه کردن جوامع استفاده کرده است اشاره و تصریح کرد: یکی از الگوهایی که غرب انجام می‌دهد راه شیطان است و انسان را گام به گام از مسیر درست منحرف می‌کند تا به اهداف خودش برسد.

وی با اشاره به سند 2030 و نفوذ فرهنگ غرب بیان کرد: اگر نگاهی به این سند بیندازید متوجه اشکالات آن نمی‌شوید اما انچه در کنوانسیون‌های بین‌اللملی مطرح می‌کنند این است که هدف نهایی را نمی‌گویند بلکه یک حرف زیبایی را مجمل و انسان‌ساز مطرح می‌کنند مثلا نمی‌گویند خانواده را متلاشی کنیم بلکه برای تحکیم بنیان خانواده حرف‌هایی می‌زنند و بعد از آنکه وارد زمین بازی آنها شدیم اهداف شیطانی خود را پیاده می‌کنند.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: آنها برای رسیدن به اهدافی که دارند خودشان را پشت علم روز پنهان می‌کنند و مفهوم و تعاریف جدیدی از خانواده و مسائل دیگر ارائه می‌دهند تا  به خواسته‌های‌شان برسند به عنوان نمونه در قدم اول فردگرایی و خانواده تک نفره، بعد همجنس بازی و یا ازدواج با حیوانات را مطرح می‌کنند کشورهایی که در قدم اول این قوانین را بپذیرند به اجرای بندهای بعدی متعهد می‌شوند اگر به آن موارد عمل نکنند انواع تحریم‌ها و تنبیه‌های بین‌المللی را باید بپذیرند.

خمسه گفت: با آگاهی و دوراندیشی که مقام معظم رهبری داشتند فرمودند که باید راهکارهای خود را ادامه دهیم و با دشمن مخرج مشترک نداشته باشیم.

وی درخصوص مخالفت غرب با حجاب گفت: حجاب یک نماد و شعار است از این‌رو بحث آزادی پوشش را مطرح می‌کند تا بی‌حجابی را شیوع دهند از این‌رو برای مقابله با اسلام با قوانین حجاب در دانشگاه‌ها مخالفت می‌کنند تمام تلاش دشمن این است با تغییر ذائقه نظام ارزشی یک جامعه را تغییر دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار