خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: امروز به جهانیان ثابت کردیم دستاوردهای ما فتوشاپ نیست و حرف ما با عمل ما یکی است و با اجرای عملیات وعده صادق فضای مقاومت را در نظام بین المللی برجسته کردیم.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۸۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

عملیات وعده صادق کاملا ایرانی و بومی بود/ یکی از افتخارات سپاه یکی بودن حرف با عملش است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، شورای حوزه ها و بسیجیان شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی ترکیبی و پیچیده و فراتر از برنامه های جهانی بود

وی افزود: عملیات وعده صادق به طور کامل ایرانی و بومی بود و موجب افزایش قدرت جبهه مقاومت و نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

بیات کوهسار تصریح کرد: یکی از مهم ترین پیامدهای عملیات وعده صادق تغییر معادله قدرت در قالب قدرت بازدارندگی جدید به نفع انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: عملیات وعده صادق یک عملیات برای تنبیه رژیم صهیونیستی و شکست غیرقابل ترمیم برای این رژیم پس از هفت دهه می باشد.

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها توانمند است و یک نمونه آن اجرای عملیات وعده صادق در برابر رژیم صهیونیستی بود و اثبات کردیم دوران بزن در رو تمام شده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: امروز به جهانیان ثابت کردیم دستاوردهای ما فتوشاپ نیست و حرف ما با عمل ما یکی است و با اجرای عملیات وعده صادق فضای مقاومت را در نظام بین المللی برجسته کردیم.

بیات کوهسار خاطرنشان کرد: امروز یکی از افتخارات سپاه و بسیج این است که اگر حرفی بزند به آن عمل می کنند و آن را در عرصه های مختلف اثبات کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار