مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم به مناسبت روز بسیج سازندگی پیامی صادر کرد

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در بخشی از این پیام گفت: زن ایرانی، با حفظ حجاب در میدان جهاد حاضر و برای ایجاد امید در کشور تلاش می‌کند و جمهوری اسلامی مدیون این مادران مجاهد است.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

كار جهادی یعنی از موانع عبور كردن، موانع كوچك را بزرگ ندیدن، آرمانها را فراموش نكردن، جهت را فراموش نكردن، شوق به كار؛ این كار جهادی است.۱۳۹۲/۰۶/۰۶
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم ایران اسلامی متبرک به نام " بسیج سازندگی" است؛ امروز بسیج سازندگی با ارائه تعریف درستی از مدیریت جهادی، در عرصه‌های سرنوشت ساز کشور گام برمیدارد و یکی از نقاط قوت انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

خواهران در عرصه سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به ایمان، تلاش و همت والا، ولایتمداری، و ورود به میدان‌های فرهنگی، تربیتی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی محله محور، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کردند.
و با ترسیم هویت زن ایرانی مسلمان، تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.
زن ایرانی، که با حفظ حجاب و حیا در میدان جهاد حاضر میشود و برای ایجاد امید در کشورش تلاش میکند و جمهوری اسلامی مدیون این مادران مجاهد و فداکار است.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به خواهران جهادگر در عرصه بسیج سازندگی و یکایک جهادگران شریف این نهاد مقدس تبریک می‌گویم.
چشم امید دارم که حضور این بانوان در عرصه های مختلف نقش آفرینی کشور، نوید تربیت نسلی شجاع، دلیر، مخلص، جهادی و انقلابی باشد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار