خبرهای داغ:
حجت الإسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت: قرآن برای همه اعصار آمده است، همه ما امروز موظفیم آنچه که دریافت کردیم به دیگران بیاموزیم و برسانیم، خداوند متعال نعمت هدایت را از طریق علما و دانشمندان را به ما رساند.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۱۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

شهید مطهری شخصیتی زمان شناس بوده است/وظیفه ما در این زمان دفاع از ارزشهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الإسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در کردکوی گفت: خداوند متعال نظام هستی را آفرید ازجمله انسان خلق شد که نعمت بزرگی به انسان اعطا کرد و با بهره گیری از قرآن می توانیم خود را نجات دهیم.

وی افزود: شهید مطهری امروز همانند ستاره درخشان می درخشد و کتاب های شهید مطهری با چنان تدبر و بینشی به رشته تحریر درآمده که برای آیندگان نیز کاربرد فراوانی دارد.شهید مطهری شخصیتی زمان شناس بوده است.

ایمانی اظهار داشت: قرآن برای همه اعصار آمده است، همه ما امروز موظفیم آنچه که دریافت کردیم به دیگران بیاموزیم و برسانیم، خداوند متعال نعمت هدایت را از طریق علما و دانشمندان را به ما رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: پیامیران به وظایفشان عمل کردند پیامبر گرامی اسلام پیام خدا را برمردم ابلاغ کرده است که امروز به وسیله این کتاب الهی دارند زندگی میکنند و از ان بهره می‌برند با بهرگیری از قرآن می‌توانیم خود را نجات دهیم . سنت و سیره پیامبر گرامی اسلام تبیین کننده قرآن کریم هست و مفسر قرآن هست ‌، گرچه خود آیات قرآن را تفسیر می‌کند.

وی عنوان کرد:  امروزه همه ما موظف هستیم آن چه را که دریافت کرده ایم به دیگران برسانیم  ، خدا عقل انسان را خلق کرد به ما بیان داد برای اینکه اسلام قرآن را به دیگران برسانیم ارزش الهی را به دیگران تبین کنیم ، در موقعیت حساس وارد میدان شویم و از ارشهای اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار