خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت: اگر معلمی وظایف ذاتی، ماموریت سنگین و ثقیل تربیتی که بر عهده او گذاشته شده است را درست انجام بدهد دقیقا آنچه را که انبیا الهی انجام داده اند انجام داده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۴۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

خداوند اولین معلم برای انسان است/بعد از انبیاء هدایت انسانها به عهده معلمان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به جایگاه تعلیم و معلم در قرآن گفت: خداوند اولین معلم برای انسان است.

وی اظهار داشت: خداوند به عنوان اولین مربی انسان، دو نعمت خلقت و هدایت را به او عنایت کرده است؛ سپس انبیا الهی خصوصا پیامبر ما به عنوان معلم و مربی به دنبال نشان دادن راه سعادت به انسان ها بودند و در ابعاد مختلف سعی در هدایت انسان داشتند.

ایمانی با اشاره به کلام امام راحل که معلمی شغل انبیاست گفت: پس از خداوند و انبياء ماموریت خطیر هدایت انسان بر دوش معلمین و مربیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: اگر معلمی وظایف ذاتی، ماموریت سنگین و ثقیل تربیتی که بر عهده او گذاشته شده است را درست انجام بدهد دقیقا آنچه را که انبیا الهی انجام داده اند انجام داده است.

گفتنی است این برنامه به همت بسیج فرهنگیان سپاه نینوا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار