خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار ولی جوان گفت: راهیان نور فضایی است برای خودسازی معنوی انسان و این خودسازی دارای تبعات بسیار مثبتی در جامعه ست که باید متولیان امر نقششان را به درستی ایفا کنند.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۴۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

راهیان نور میتواند جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی را تقویت کند / عملیات وعده صادق پیام اقتدار ایران اسلامی به جهانیان بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با اشاره به اعزام راهیان نور در ایام پیش رو گفت: امروز در جریان جنگ فرهنگی و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن راهیان نور می‌تواند جبهه مقابله با این تهاجمات را تقویت کند.

وی افزود: راهیان نور فضایی است برای خودسازی معنوی انسان و این خودسازی دارای تبعات بسیار مثبتی در جامعه ست که باید متولیان امر نقششان را به درستی ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول عملیات وعده صادق را پیام اقتدار ایران اسلامی به جهانیان دانست و افزود: قبلاً ما به دنبال ایجاد سکوی اطلاع رسانی برای پیام انقلاب اسلامی و آشکارسازی جنایات تاریخی رژیم صهیونیستی بودیم اما امروز غربی‌ها خودشان در خط مقدم اطلاع رسانی انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

جوان تاکید کرد: ما که خودمان در دل انقلاب اسلامی رشد بافتیم باید بسیار مراقبت کنیم تا از مسیر خارج نشویم و از مردم تازه بصیرت یافته غرب عقب نیوفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار