خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: فرهنگیان می بایست مروج فرهنگ ناب اسلامی باشند و معلمی شغل انبیا و تمدن ساز است و شما باید این تفکرات را بر اساس کردار خود به دانش آموزان منتقل کنید.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

معلمین قشر بسیار تأثیرگذار در جامعه هستند/معیار ما در انقلاب اسلامی انجام عمل صالح و تقوای الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در جمع معلمان و مدیران این شهرستان گفت : انقلاب اسلامی مانند کشورهای اسلامی مانند پاکستان و ترکیه نیست و هویت اسلام با معنای واقعی کلمه اجرا می گردد و با دشمنان اسلام و استکبار به هر قیمتی سازش نمیکند .

وی افزود: معلمین قشر بسیار تأثیرگذار در جامعه هستند و امور تربیتی و پرورش در دست شما می باشد و‌ نعمت هدایت و تربیت به شما واگذار گردیده است.

بیات کوهسار تصریح کرد: حکومت مستضعفین به ما واگذار گردیده است و این حکومت باید زمینه سازی اسلام ناب محمدی و ظهور را فراهم بکند و هویت دین ما توسط شما فرهنگیان باید بین دانش آموزان تبیین گردد.

فرمانده سپاه گالیکش عنوان کرد: فرهنگیان می بایست مروج فرهنگ ناب اسلامی باشند و معلمی شغل انبیا و تمدن ساز است و شما باید این تفکرات را بر اساس کردار خود به دانش آموزان منتقل کنید.

وی تصریح کرد: شما معلمین الگوی بسیار خوب و مثبت برای دانش آموزان هستید و با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و شناختی دشمن از ظرفیت های ما استفاده می کند و آن را به چالش می کشند و همه ی ما می بایست به درستی مسایل مختلف را تبیین نماییم و برای دانش آموزان می بایست بصیرت افزایی نماییم .

بیات کوهسار خاطرنشان کرد: وحدت ملاک اصلی انقلاب اسلامی است و معیار ما در انقلاب اسلامی انجام عمل صالح و تقوای الهی است ، در جنگ شناختی دشمن بدنبال تفرقه در بین مذاهب اسلامی می باشند و بدنبال ترویج یأس و ناامیدی در بین نوجوانان و جوانان هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار