توزیع ۱۵۷۰۰ سبد معیشتی با هدف محرومیت زدایی در تربت جام+عکس

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تربت جام گفت: طی سال گذشته تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۰ سبد معیشتی با هدف محرومیت زدایی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۶۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۷۰۰ سبد معیشتی در شهرستان تربت جام توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، سرهنگ پاسدار داود خدادادی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان، ۲۴۷۵ بسته شب یلدا به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: در همین مدت ۴۰۰ نفر به اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم اعزام شدند. همچنین ۲۹ چشمه حمام و سرویس بهداشتی با هزینه ۲۹۰ میلیون تومان احداث شد.

خدادادی واگذاری اعتبار جهت راه‌اندازی اشتغال خانگی به مبلغ ۴ میلیارد تومان را از دیگر خدمات بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت در شهرستان اعلام کرد و توضیح داد: راه اندازی ۷ نیروگاه خورشیدی خانگی به مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان، کمک به ساخت و ساز منازل مددجویان، توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوان، کاشت ۲۵ هزار نهال، مرمت و لایروبی ۲ رشته قنات به طول ۱۰۰۰ متر، ساخت غسل‌خانه، مصلی نماز و کتابخانه سایر اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی ضمن تبریک هفته جهاد خدمت رسانی و محرومیت زدایی که از ۱۵ اردیبهشت لغایت ۲۱ اردیبهشت آغاز می شود مطرح کرد: ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و امسال هفته بسیج سازندگی با شعار جهاد خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی، برنامه‌هایی از جمله عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، شرکت در نمازجمعه، برپایی نمایشگاه اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲، برپایی میز خدمت و ... برگزار خواهد شد.

خبرنگار/مهدی جباری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار