خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حمیدرضا صالح فر گفت: جامعه علمی، حوزوی و نسل جوان به مطالب علمی، زبان و قلم این شهید بزرگوار نیاز دارد
کد خبر: ۹۵۹۵۹۹۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

اندیشه های شهید مطهری در جامعه امروز به شدت مورد نیاز است/شهادت پاداش شهید مطهری بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مینودشت در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی این ناحیه گفت :حقاً و انصافاً مرحوم شهید مطهری یک انسان بزرگ و برجسته بود. زندگی او، تلاش مخلصانه و مؤمنانه و عالمانه، همراه با احساس درد، همراه با یک بصیرت کامل در میدان علم و معرفت و فرهنگ بود. خدای متعال هم این مرد بزرگ را مأجور کرد، پاداش داد و شهادت را نصیب او کرد؛ در واقع او را زنده نگه داشت؛ «بل احیاء عند ربّهم». یک متخرّج و تحصیل کرده‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم، وقتی با کوله‌ بار معرفت و دانشی که به طور عمیق آموخته است، می‌آید در دل محیط فرهنگ و تعلیم و تربیت عمومی و نسل جوان قرار میگیرد، اینقدر منشأ برکات میشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت بر نیاز جدی جامعه امروز به اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری تأکید کرد و گفت: جامعه علمی، حوزوی و نسل جوان به مطالب علمی، زبان و قلم این شهید بزرگوار نیاز دارد، آثار شهید مطهری مبنای فکری انقلاب هستند و جامعه باید به شکل خاص با این آثار آشنا شوند.

حجت الاسلام صالح فر در پایان با توجه به سخنان رهبر انقلاب در توصیف جایگاه شهید مطهری، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «دیگران به مقدمات این انقلاب خیلی کمک کردند، ولی افکار آن‌ها در ساخت جمهوری اسلامی ایران نقش آنچنانی نداشت، اگر بخواهیم حرکات انقلابی مردم همچنان ادامه پیدا کند، باید افکار شهید مطهری در بین مردم رواج پیدا کند.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها