مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: تفکرات شهید مطهری می‌تواند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده‌ای با ایران قوی را رقم بزند.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۳۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی از  دلیجان، حجت‌السلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله عصر روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دلیجان ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت مقام استاد مطهری گفت: شهید مطهری ابتدای انقلاب در مسیر امام و رهبری تلاش و مجاهدت نمود و در حوزه‌های مختلف دفاع از انقلاب همیشه در صحنه بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ شناختی امروز اعتقادات و ایمان ملت را نشانه رفته است، افزود: در شرایط کنونی تقویت ایمان و اعتقاد مهم است، جوانان مومن انقلابی و دغدغه‌مندان انقلاب بایستی با تعهد و شور انقلابی و حماسی خود به معرفی آثار شهید مطهری بپردازند.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: یکی از کسانی که در قبل انقلاب و بعد انقلاب در عرصه جهاد تبیین کم‌نظیر بود، شهید مطهری است، او با دقت تمام شبهات مختلف فکری و عقیدتی و فلسفی و اخلاقی که در آن روزگار جوانان مواجه بودند را شناسایی می‌کرد و با استفاده از فرهنگ ناب قرآن و عترت پاسخ می‌داد.

مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: تفکرات شهید مطهری می‌تواند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده‌ای با ایران قوی را رقم بزند.

وی با اشاره به ماموریت و نقش مربیان عقیدتی در سپاه خاطرنشان کرد: باید برای مدیریت جهانی انسان تربیت کرد که ظهور حضرت حجت نیازمند انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است همچنین مربیان عقیدتی سیاسی باید در ارتباط با نسل جوان و نوجوان شبهات ذهنی آن‌ها را پاسخ دهند و در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف شفاف سازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات