خبرهای داغ:
حجت الاسلام ایمانی گفت: شخصیتی همچون شهید مطهری جزو کسانیست که در راستای معرفت افزایی، قیام و جهادی بزرگ را انجام داد و به حدی به موفقیت رسید که توانست اساتید بزرگ دانشگاه و دانشجویان را جذب خود نماید.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

جامعیت و مردم داری از ویژگی های بارز شهید مطهری بود/با جهاد تبیین باید راه شهید مطهری را ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در همایش گرامیداشت شهادت استاد مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گرگان اظهار کرد: نیت پاک و خالص شهید مطهری سبب شد که به این مقام دنیوی و اخروی دست پیدا کند و در آخر شهادت نصیب آن عالم بزرگوار شد.

ایمانی نعمت خلقت و هدایت را از نعمت‌های مهم بشریت دانست و اذعان کرد: نعمت هدایت به وسیله زبان صورت می‌پذیرد تا معرفت لازم نسبت به خداوند برای بشریت محقق گردد.

وی افزود: شخصیتی همچون شهید مطهری جزو کسانیست که در راستای معرفت افزایی قیام و جهادی بزرگ را انجام داد و به حدی به موفقیت رسید که توانست اساتید بزرگ دانشگاه و دانشجویان را جذب خود نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا جامعیت و مردمداری را از ویژگی‌های بارز شهید مطهری قلمداد کرد و عنوان نمود: جامعیت شهید مطهری را می‌توان از آثار و کتاب‌های او و مردمداری آن عالم بزرگوار را از ارتباط نزدیکش با مردم تشخیص داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولین کسی که جهاد تبیین داشت خداوند متعال بود که از طریق قرآن به انجام رسید سپس پیامبران، امامان، علما و روحانیون و وظیفه امروز همه ما این است که راه شهید مطهری را با جهاد تبیین ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها