حسینیان: ما بايد تمام توان و تلاش خود را معطوف به اين شعار سال كرده‌ تا در اين جبهه اقتصادي بزرگ پيروزمندانه خارج شويم.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۹۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران بهمراه مدیرعامل شرکت ایرانخودرو بابل و جمعی از فرماندهان و شورای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به مناسبت روز کار و کارگر و ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان، از کارگران تلاشگر صدیق شرکت ایرانخودرو تقدیر شد.

در این اقدام، از واحد های مختلف صنعتی این مجموعه بازدید و از خدمات ارزشمند و زحمات صادقانه این عزیزان در این روز که مزین به نام کارگر می باشد با اهدا گل تقدیر به عمل آمد.

حسینیان ضمن تبريك روز كارگر با بيان اينكه اين عزيزان سخت كوش به عنوان پيشاني توليد نقش مهمي در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند گفت: در دين مبين اسلام نيز به اهميت كار و كارگر پرداخته شده است.

حسینیان درادامه با بيان اينكه آنچه امروز در اين گروه صنعتي مي بينيم موجب مباهات است افزود: در بازديد از مجموعه هاي بزرگ صنعتي، به خوبي در مي يابيم كه مسير حركت جوانان رو به پيشرفت است.

وی در ادامه گفت: با توجه به نامگذاري شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي، حجت و وظيفه را بر همه صنعتگران و كارگران تمام و سنگين تر كرده است، ما بايد تمام توان و تلاش خود را معطوف به اين شعار كرده‌ تا در اين جبهه اقتصادي بزرگ پيروزمندانه خارج شويم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار