مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها پیش‌گام بوده و حضور نقش آن پنهان نیست و علت موفقیت سپاه پاسداران علم و تقوا، روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امید نغزعلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در دیدار با امام جمعه شهرستان زهک که همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، با اشاره به اتفاقات و دستاوردهای سپاه، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها پیش‌گام بوده و حضور نقش آن پنهان نیست و علت موفقیت سپاه پاسداران علم و تقوا، روحیه انقلابی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از افکار شهید استاد مطهری و جهاد تبیین در جامعه باعث شده است ملت ایران روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و فرزندان شایسته، متعهد، مؤمن، مقاوم و اسلام شناس را تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین نغزعلی خاطرنشان کرد: یازده اسفندماه و مسئله انتخابات، آزمون بزرگ برای مردم ایران بوده و حرکت جهادی ساخت تا مردم آگاه و بابصیرت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا باعث ناامیدی دشمن شوند الحمدالله در عملیات موشکی اخیر نیز توانستیم قدرت نظامی خود را به رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها نشان دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار