از زحمات سی ساله حاج حسینعلی رضایی در ستاد یادواره شهدا بخش دودانگه تقدیر و حاج رستم دهقان از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه به عنوان مسئول جدید ستاد یادواره شهدا بخش دودانگه معارفه گردید.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گردهمایی یادگاران دفاع مقدس، روحانیون معزز، خانواده های معظم شهداء، بسیجیان با اخلاص و مدیران پر تلاش منطقه، با سخنرانی فرماندهی سپاه مرکز استان سرهنگ شریفی و حضور سردار علی اکبر یوسفی از فرماندهان پیشکسوت و شجاع لشکر ۲۵کربلا و سرگرد دهقان مدیر بازرسی سپاه مرکز استان در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) دودانگه برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه از زحمات سی ساله حاج حسینعلی رضایی در ستاد یادواره شهدا بخش دودانگه تقدیر و تشکر به عمل آمد و حاج رستم دهقان از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه به عنوان مسئول جدید ستاد یادواره شهدا بخش دودانگه معارفه گردید.

همچنین در این مراسم، آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ریحانه الرسول(س) دودانگه نیز برگزار و از زحمات خالصانه خواهر بسیجی زارع تقدیر و تشکر بعمل آمد و خواهر پاسدار امیری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ریحانه الرسول(س) معارفه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار