به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و در راستای دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران، با خانواده معظم بسیجی شهید سید مصطفی بخشی دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۹۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و در راستای دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا " همراه با سردار برسلانی "جانشین فرمانده سپاه استان" با خانواده معظم بسیجی شهید سید مصطفی بخشی دیدار کردند و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا در این دیدار با اشاره ای به وصیتنامه عاشورایی شهید بخشی ، صبر زینبی مادر و همسر والامقام این شهید را ستودنی دانست و افزود : وظیفه همه ما رهروی از منش و سیره شهداست و ان شاالله به حق دعای خانواده های معظم شهیدان در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.

گفتنی است شهید سید مصطفی بخشی از رزمندگان خط شکن لشگر ویژه ۲۵ کربلا در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو در اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار