مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیاردریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه‌دیده از حوادث غیرمترقبه در ایلام خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به یک هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب‌الله محبی اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در ایلام رخ‌داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستاهای ایلام شده است.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

 

 

وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیاردریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه‌دیده از حوادث غیرمترقبه در ایلام، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

 

 

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میل‌گرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی دو سال گذشته در ایلام صورت‌گرفته است.

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در ایلام پرداخت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار