مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: طی آئینی ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۵۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، ظهر دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در آئینی که به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

 در این آئین که در ایلام با حضور معاون استاندار، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز ۲۷۶ واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به زودی واگذار می شوند.

 وی افزود: این واحد‌های مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند.

 مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: سال گذشته در مجموع تعداد ۱۹۸۰ خدمت مسکن شامل ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن به‌عنوان گران ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استان های پیشتاز کشور در زمینه ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

ارسال نظرات