حمیرا ریگی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با خانواده کوچک ترین شهید دفاع مقدس سبیل اخلاقی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار گفت: هر وقت که شما خانواده شهدا را می‌بینیم حقیقتاً روحیه می‌گیریم و هرچقدر هم در راستای خدمت‌ رسانی به شما عزیزان تلاش کنیم بازهم به گردپای شما خانواده شهدا نمی‌رسیم.

وی افزود: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه‌های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر وظیفه ای مهم است.

در ادامه این دیدار دکتر حمیرا ریگی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظايف ما است و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

وی مطرح کرد: اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت‌های رزمندگان اسلام هستیم که به‌واسطه قدرت ایمان و جان‌فشانی‌های خود اجازه نفوذ دشمن به ایران اسلامی داده نشد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: پیروی از راه و روش شهدا تمرین ایستادگی و آزادگی است و امنیت و اقتدار نظام اسلامی را شهدا حفظ می‌کنند.

وی ضمن دلجویی از خانواده شهید خاطرنشان کرد: هیچ پاداشی نمی‌تواند کار بزرگ شهدا را که همان نثار خون خویش درراه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است را جبران نماید.

در پایان حاضران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سبیل اخلاقی برای شادی روح پاک این شهید بزرگوار فاتحه قرائت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار