استاندار مرکزی در دیدار با کارکنان استاندارد مطرح کرد؛

توجه ویژه دولت سیزدهم به ارتقای کیفیت

استاندار مرکزی گفت: در دولت سیزدهم و دوره مدیریتی جدید سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت‌های زیادی کسب و مشکلات متعددی در سطح ملی و بین المللی در این حوزه رفع شده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

 

تحول استاندارد در دولت سیزدهمبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در جمع مسئولین و کارکنان استاندارد استان مرکزی ضمن تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ اعمال نظارت، با محدودیت‌هایی مواجه هستند که انتظار می‌رود سازمان ملی استاندارد به این موضوع توجهی نداشته باشد و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در دولت سیزدهم و دوره مدیریتی جدید سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت‌های زیادی کسب شده و همچنین مشکلات متعددی در سطح ملی و بین المللی در این حوزه رفع شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حق کارکنان سازمان ملی استاندارد و برخی از سازمان‌های مشابه که مسئولیت‌های بسیاری بر عهده دارند، به خوبی ادا نشده و لازم است از طریق تعامل و هم افزایی با دیگر قوا، کمبودها و ابزارهای این سازمان تأمین شود.

وی ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان خدوم سازمان ملی استاندارد ایران و با آرزوی موفقیت های پی در پی برای این مجموعه، خاطر نشان کرد: بخشی از زندگی شهروندان به موضوع استاندارد گره خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار