مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: عملیات «وعده صادق» نمایش اراده و اقتدار دفاعی ایران در برابر دشمنان را به همگان نشان داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۳۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

حجت‌الاسلام خاکی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دلیجان؛ ضمن تبریک اعیاد و عملیات مقتدرانه سبزپوشان حریم ولایت در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: استکبار جهانی و همه دشمنان متوجه شده‌اند که در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی، گرفتار ضررهای جبران ناپذیری خواهند شد.
وی افزود: اقدامات کشور ما بر اساس منشور سازمان ملل، یک اقدام کاملاً درست و بر مبنای اصل دفاع مشروع انجام گرفته و نشان داد که بیانات فرمانده معظم کل قوا درست منطقی و با پشتوانه بوده است.
حجت‌الاسلام خاکی با اشاره به عملیات «وعده صادق» و چرایی این نامگذاری گفت: این نامگذاری به منظور افزایش انگیزه و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با ارزش‌های مقاومت و شهادت انجام شده است. این اقدام همچنین به افزایش افتخار و ارزش شهادت در جامعه کمک می‌کند و از جانب دیگر، به افراد ملت غیور و شجاع ایرانی یادآوری می‌کند که با ایمان و ایثار می‌توانند در مقابل تهدیدات به موفقیت دست یابند.

وی افرود: این عملیات نشان داد که ایران آماده و قادر به دفاع از خود و اراضی میهن خود در برابر هر گونه تهدیدی است و تا آخرین نفس آماده است به دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور خود بپردازد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خاطرنشان کرد: به طور کلی، عملیات "وعده صادق" با ارتقاء اعتماد به نفس ملت ایران و نشان دادن توانایی و اراده مقاومت در برابر دشمنان، پاسخی قاطع و قابل احترام به دنیا و رژیم متجاوز ارائه کرد و ارزش‌های مقاومت و ایثار را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات