نشست تعالی حوزهنشست تعالی حوزه باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان و فرماندهان پایگاه و شورای حوزه برگزار شد. باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان و فرماندهان پایگاه و شورای حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۰۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در نشست بسیجیان بیان کرد: عملیات اخیر با پشتوانه مردم به یاد و خاطره شهدا با رمز مقدس یا رسول الله با حمایت نیروهای مسلح  با پشتیبانی وزارت دفاع و با محوریت نیرو هوا و فضا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی، تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با صدای بلند گفت "جمهوری اسلامی حرم است و ایران اسلامی قرارگاه میباشد که خط مش و سیاست ها در قرارگاه انجام می گرد و ولایت فقیه خیمه رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم است از زمانی که‌حاج قاسم فرمانده سپاه قدس شدند جبهه مقاومت به وجود آمد و با بسیج کردن جوانان شجاع اقدامات و کارهای برجسته ای را انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در پایان افزود: در عملیات وعده صادق حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بیان فرمودند "رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و بترسد که همان وعده صادق میباشد" سفینه آسمانی که وعده ظهور را میدهد و یکی از مقدمات ظهور همین سلسله است که همان از بین رفتن غدا سرطانی میباشد.

ارسال نظرات