خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، مهمترین آرمان انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه دانست.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۱۶
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری در اولین گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی که با حضور پاسداران سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در نمازخانه این ناحیه برگزار شد، نظارت بر اصناف و صنوف مختلف را مهمترین راهبرد اقتصادی دولت خواند و اظهار داشت: مردم بر مسئولین حقی دارند و این حق مردم نیست که هر روز شاهد افزایش قیمت ها باشند.

حجت الاسلام یوسف خواجه امیری با بیان اینکه کسانی هستند که ادعای قرآن و دین ندارند اما تمام آموزه های دینی را به خوبی رعایت می کنند خاطر نشان کرد: جامعه بشری و مسئولین، نمایندگان مردم در مجلس، که مدعی حکومت اسلامی هستند به این مطلب راهبردی توجه داشته باشند که با نگاه سیستمی و آمار پرکنی نمی شود به محرومین، مستضعفین جامعه خدمت صادقانه داشت و به آنها کمک نمود.
وی با اشاره به این که روز به روز فاصله طبقاتی در بین اقشار مختلف جامعه در حال تغییر و افزایش است، آرمان امامین انقلاب را متضاد با این امر مهم دانست و مهمترین آرمان امامین انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه خواند و افزود: عیار انسانیت،شکوفایی عقل و رشدانسان در معارف دینی با کمک به قشر محروم جامعه بالا می رود.
حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری با بیان این نکته که در جامعه ای که هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است گرفتن رشوه در بعضی از ادارات، خلاف موازین اخلاق، دین و اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: چرا جامعه اسلامی باید اینگونه باشد؟ این نشان می دهد که مسئولین در خدمات رسانی به مردم ضعیف عمل کرده اند و صددرصد راه را اشتباه رفته اند.


روحانیون، مسئولین، دستگاه های نظارتی در امور دینداری و کمک به قشر ضعیف جامعه کوتاهی کردند
وی به نقش مسئولین و کوتاهی در امر خطیر مسئولیتشان اشاره کرد و گفت: مهمترین راهبرد قرآن کریم که توجه به محرومان و قشرمستضعفان است به ورطه فراموشی سپرده شده و متاسفانه برخی از مسئولین دنبال لذات دنیوی خود هستند و از این قشر که ولی نعمتان این نظام و انقلابند غافل شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز گفت: متاسفانه روز به روز در صنوف مختلف شاهد افزایش قیمت‌ها از زمین و مسکن تا ریزترین آن که به سفره مردم دخیل است شاهد هستیم و این نشان می دهد که دستگاههای نظارتی متاسفانه در خواب ناز به سر می برند و از وضع اقتصادی نابسامان مردم هرچند آگاهند اما در خواب ناز می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها