خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه کازرون گفت: انتخابات در حقیقت آزمون مقبولیت نظام در دید جهانیان است.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۲۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه کازرون اظهار داشت: تمام افراد جامعه حق انتخاب سرنوشت آینده خودشان را خواهند داشت، پس این حق می شود و با توجه به توصیه بزرگان دین ما بالاخص مقام معظم رهبری که تأکید فراوانی به حفظ انقلاب داشته و این امر را از اوجب واجبات دانسته اند، فلذا شرعیت پیدا می‌کند و این تکلیف می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در حقیقت آزمون مقبولیت نظام در دید جهانیان است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تحقق و تداوم انقلاب اسلامی می شود و ما به پشتوانه مردم در واقع به آرمان های والای انقلاب اسلامی که تحقق تمدن نوین اسلامی است، خواهیم رسید و اگر این حمایت نباشد قطعا به جامعه مطلوب نخواهیم رسید.

مدیر بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه کازرون حضور در انتخابات را مصداق عمل صالح دانست و خاطر نشان کرد: لازمه باور مؤمنانه، داشتن رفتار و عمل مؤمنانه است و یکی از رفتارهای شایسته مؤمنانه در واقع حضور گسترده در انتخابات است که این کار، بدون تردید باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان و بیگانگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: علیرغم تمام تبلیغات منفی برای عدم شرکت در انتخابات، ما باید حواسمان باشد که جایگاه کشور عزیزمان را در این نظم نوین مدیریتی جهان تثبیت نمائیم.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه امروز راه حل مشکلات کشور، قهر کردن با صندوق های رأی نیست، بلکه افزایش کیفیت انتخابات است، ابراز داشت: مدیرانی که امروز از آنها ناراضی هستیم، چطور به مسئولیت رسیدند که یا با انتخاب اشتباه ما و یا با انتخاب نکردن ما بوده است که بایستی تلاش کنیم سطح آگاهی و کنشگری اکثریت جامعه بالاتر بیاید تا از انتخابات نتیجه بهتری بگیریم.

مدیر بسیج مهندسین عمران و صنعت سپاه کازرون با اشاره به اینکه برنامه دشمن این است که با انداختن شبهات مردم را نسبت به اصل نظام بدبین و دلسرد کنند، بیان داشت: چشم جهان به این انتخابات است و بسیاری از کشورهای اروپایی چشم به این انتخابات دوخته اند تا تکلیف نوع همکاری شان را با کشور ایران مشخص کنند که چنانچه حضور مردم در پای صندوق های رأی باشکوه باشد مجبور هستند به ما احترام بگذارند و در واقع خیلی از فتنه ها در نطفه خنثی خواهد شد.

مهندس شفیعی با بیان اینکه این انتخابات به فضل خدا پرشکوهترین انتخابات انقلاب اسلامی خواهد شد و مردم باز هم دشمن را مثل همیشه ناامید خواهند کرد، یادآور شد: باید افرادی را انتخاب کنیم که نگاه انقلابی داشته باشند و مؤلفه های یک نماینده مجلس از نگاه مقام معظم رهبری این است که نماینده مردم باید متخصص، متعهد و انقلابی همراه با مدیریت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه در نگاه شهید قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی مرکز اسلام و تشیع و همچنین قرارگاه حسین بن علی علیه السلام است، گفت: از منظر حاج قاسم جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها هم خواهند ماند. پس دلدادگان حاج قاسم مهیای خلق یک حماسه دیگر در ۱۱ اسفند باشند و انشاءالله با حضور خود در پای صندوق‌های رأی روح حاج قاسم عزیز را شاد و دشمنانش را مأیوس خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها