خبرهای داغ:
سردار مهدوی بر شناسایی مشکلات استان و اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی به سمت رفع مشکلات تمامی اقشار جامعه حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۹۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در شورای فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان؛ بر افزایش کارآمدی نیرو‌های مجموعه جهت ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان راهبران سپاه در خراسان جنوبی تاکید کرد.

سردار مهدوی، بر داشتن تنوع کاری بالا در مجموعه بسیج و سپاه استان اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت و استعداد نیرو‌های جوان شاغل در رده‌ها و معاونت‌های مجموعه بسیج و سپاه استان استفاده شود و در صورت لزوم بستر‌های تقویت کارآمدی و بهره‌وری آن‌ها را فراهم کنیم تا خروجی خوبی از اقدامات رده‌ها داشته باشیم.

وی به اقدامات خوب و موثر معاونت اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اعزام بیش از ۸ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردو‌های راهیان نور در سال ۱۴۰۲؛ نسبت به چند سال گذشته در استان بی سابقه بود و در این زمینه در کشور جزو اولین‌ها قرار گرفتیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) افزود: در سال گذشته برای اولین بار از اقشار طلاب و فرهنگیان خراسان جنوبی با کمترین هزینه کاروان‌هایی را به اردوی راهیان نور اعزام داشتیم که بازتاب و نتیجه خوبی داشت و امسال نیز انشاءالله برنامه‌های خوبی در این راستا در دستور کار بسیج و سپاه استان قرار دارد.

سردار مهدوی بر شناسایی مشکلات استان در عرصه‌های مختلف و اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی به سمت رفع مشکلات تمامی رده‌ها و اقشار بسیج استان حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته هر جا و هر برنامه‌ای را به مشورت گذاشتیم و برای انجام آن همفکری و برنامه‌ریزی کردیم و راهکار درست ارائه دادیم به نتیجه رسیدیم و در زمینه‌های مختلف گِره‌های بزرگی در استان به حول و قوه الهی باز شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به انجام اقدامات خوب و ارزشمند در مجموعه سپاه خراسان جنوبی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: گزارش عملکرد و برنامه‌ها بهانه‌ای است برای اینکه راه را گم نکنیم و بایستی رویکرد ما در فعالیت‌ها، گره گشایی از مشکلات جامعه و مردم باشد.

سردار مهدوی بر اهمیت کار در مجموعه بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود: توجه به این مهم منجر به ارتقای عملکرد‌های معاونت‌های مجموعه بسیج و سپاه می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در معاونت‌های بسیج و سپاه استان در سال گذشته، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی در استان انجام شد که در جریان بازدید مسئولان کشوری با رضایت آن‌ها همراه بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: به لطف خدا در سال ۱۴۰۳ هر ماه یک تا دو پروژه عمرانی را در سپاه استان افتتاح خواهیم کرد که بسیاری از آن‌ها زودتر از موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

سردار مهدوی بر مطالبه گری مسئولان رده‌های بسیج استان تاکید کرد و گفت: بایستی مسئولان براساس واقعیت‌ها فعالیت کنند که بتوان کار‌ها را به صورت زیربنایی و ماندگار انجام داد تا روحیه کار جهادی و مطالبه گری بر جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها