حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

خط مقاومت تصمیم گیرنده در منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دیگر تصمیم گیری با آمریکا و رژیم اسرائیل نیست و به فضل الهی خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار ما می‌توانیم تصمیم گیرنده در منطقه است.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۷۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم شهرکرد در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل، عصر دیروز در میدان امامزادگان دو خاتون شهرکرد تجمع کرده و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از جنایات رژیم خبیث صهیونیستی اعلام داشتند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین با اشاره به اهمیت پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدامان تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: ملت ایران از همان لحظه‌های اولیه عملیات وعده صادق سجده شکر به جا آوردند و منتظر این تجمع پرشور برای ابراز شادمانی و تقدیر از فرزندان خود برای این اقدام مقتدرانه بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته عزت اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی اظهار داشت: گاهی دشمن در برخی عربده کشی‌ها خواسته دل‌ها را مرعوب کند و شهدای بزرگی از جمله سردار سلیمانی، زاهدی و شهدای دیگری را از ما گرفته و ما را داغدار کرده است اما شهدای ما نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه به جایگاه بلندی خود رسیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: حمله پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت و توان نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران ملتی جنگ طلب نیست بلکه مدافع اسلام، مسلمانان و همه مظلومان به خصوص مظلومان غزه است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آیات سوره انفال افزود: مردم آمدند تا حقیقت اسلام و عزت اسلامی که دیشب به نمایش درآمد را به یکدیگر منتقل کنند و دشمنان اسلام فکر نکنند می‌توانند از مسلمانان سبقت بگیرند و می‌توانند مسلمانان و مجاهدان واقعی را زمین‌گیر کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: بامداد یکشنبه یک جهان بیدار ماند تا مسلمانان مظلوم غزه یک شب آرامش داشته باشند و یک شب تاریخی و ماندگار از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید.

وی با تاکید براینکه با این اقدام سپاه پاسداران امروز شرایط منطقه تغییر کرده است افزود: امروز دیگر تصمیم گیری با آمریکا و رژیم اسرائیل نیست و به فضل الهی خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار ما می‌توانیم تصمیم گیرنده در منطقه است.

امام جمعه شهرکرد گفت: دفاع از حق شعار جمهوری اسلامی است و دوران بزن در رو به فضل الهی تمام شده است و هر زمان که اراده کنیم از حق خود دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: ما از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسیم و این نترسیدن را بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب به جامعه ما تلقین کرده‌اند و به فضل پروردگار محکم و مقاوم ایستاده‌ایم و برای مقابله با جنگ نرم نیز حمایت همه مردم و مسئولین لازم است.

وی تأکید کرد: آنچه باید از آن ترسید در این شرایط؛ جنگ نرم و آن تدارک دشمن برای فرهنگ، ایجاد نابهنجاری‌ها، سوق دادن و ارزش زدایی از جامعه است.

گفتنی است؛ نظیر این مراسم در شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری و مراکز دانشگاهی و آموزشگاه ها نیز در حمایت تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی به دست پرتوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار شد.

ارسال نظرات