خبرهای داغ:

ساخت شهرک مسکونی آذرشهر در قالب نهضت ملی مسکن

تبریز- مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از ساخت شهرک مسکونی آذرشهر در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۵۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی در رابطه با وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در آذرشهر گفت: در سنوات گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات در حوزه تامین زمین حائز شرایط برای احداث مساکن حمایتی در آذرشهر، پروژه های نهضت ملی مسکن این شهرستان با تاخیر مواجه شده بود که با پیگیری های مستمر این مشکلات تقریبا رفع شده اند.

وی افزود: تامین زمین در شهرستان آذرشهر را در اولویت قرار داده ایم و علی رغم برخی محدودیت های موجود، بخشی از متقاضیان ساماندهی شده اند.

موسوی با تاکید بر اهمیت تامین مساکن حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: برای شهرستان آذرشهر ۲ پروژه درنظر گرفته شده است که اولین پروژه، ۵ هکتاری است و در مرحله آماده سازی قرار داشته و حدود ۵۰۰ نفر از متقاضیان به این پروژه، تخصیص خواهند یافت.

وی افزود: دیگر پروژه این شهرستان که از اهمیت ویزه ای برخوردار است، شهرک مسکونی آذرشهر است که آن هم در مرحله تصویب شورایعالی شهرسازی است و انشالله طی ماه آینده مصوبه آن ابلاغ و اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد پروژه شهرک مسکونی آذرشهر تصریح کرد: این شهرک بصورت ویلایی ساخته خواهد شد و با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، این پروژه نیز بصورت مشارکتی با مردم ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها