خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

وعده صادق نشان داد اکنون گزینه های ایران روی میز است

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: عملیات «وعده صادق» سپاه علیه اهداف صهیونیستی نشان داد که اکنون دیگر گزینه های ایران روی میز است.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۴۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی یکشنبه با اشاره به عملیاد موفق و غرورآفرین «وعده صادق» سپاه علیه اهداق رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی های اخیر اسرائیلی ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: ایران به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیستها نیز جرات کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رضایت مردم ولایی و انقلابی کشور و به ویژه مردم بصیر و متدین آذربایجان شرقی از انجام این عملیات خاطر نشان شد: رژیم صهیونیستی امروز مثل همان غریقی است که برای نجات خود از غرق شدن دست به هر اقدامی می زند اما اقدام دیشب نیروهای نظامی کشورمان نشان داد که اکنون دیگر گزینه های ایران روی میز است و اگر صهیونیست ها و حامیان آنها کوچکترین اشتباهی در قبال این موضوع مرتکب شوند به طور حتم با جواب کوبنده تری روبرو خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها