خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هنوز تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۳۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان خوسف اظهار داشت: پیروزی نهایی وقتی حاصل می‌شود که قانون اساسی به مرحله اجرا در بیاید و تلاش دشمن هم این است که آنچه آرمان انقلاب اسلامی بوده و مظهر آن قانون است را نتوانیم پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی شما رمز موفقیت است، گفت: اسلام و دین خدا نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد این است که بشر از دست این حیوانات درنده که هیچی ندارند نه عقل و دین و نه وجدان، نجات پیدا کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان در هر کشوری مسلط می‌شوند اول کشور را فاسد می‌کنند بعد بر آن‌ها مسلط می‌شوند و شکست آن‌ها در موفقیت دولت‌های ما برای تحقق عملی قانون اساسی است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام (ره) توصیه کرد که انقلاب را به دست نامحرم ندهیم، افزود: همه ما مقصر هستیم و غیرمستقیم بسیاری از ضایعات داخلی به گردن همه ماست و ما نسبت به این انقلاب کوتاهی کردیم که دشمن در خیلی جا‌ها توانسته نفوذ پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه بین انقلاب و آرمان‌های انقلاب نباید فرق باشد، گفت: اگر پای انقلاب می‌ایستادیم و نمی‌گذاشتیم نامحرمان در آن نفوذ پیدا کنند به آرمان‌های انقلاب می‌رسیدیم، اما در حال حاضر با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان قانون‌شکنی در کشور‌های دیگر را به عنوان آزادی تعبیر می‌کنند، اما در کشور خودشان مقررات به طور کامل اجرا می‌شود و آنچه آن‌ها اسمشان را آزادی می‌گذارند در واقع دام است مانند مواد مخدرشان که جوانان را در دام اعتیاد می‌اندازد و انسان را در بند حیوانیت قرار می‌دهند.

وی تأکید کرد: آزادی انسان برای رشد در قالب قانون قرار می‌گیرد. قانون خیلی محترم است و خداوند همه موجودات را به قانون هدایت کرده و جامعه‌ای که ۹۸ درصد آن مسلمان است باید قانون حجاب و عفاف را رعایت کند و قانون شکنی نکند که خوشبختانه از امروز با شدت بیشتری این قانون اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها