فراجا با صدور اطلاعیه اعلام کرد:

اجرای طرح حجاب و عفاف در همه معابر و اماکن عمومی

فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه از اجرای جدی طرح حجاب و عفاف در همه معابر و اماکن عمومی خبرداد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۳۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری پیرامون حجاب و عفاف به شرح ذیل است:

 به نام خدا

 شهروندان گرامی، هم میهنان محترم

 فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک عید سعید فطر  و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

 به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را  آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

 پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن جارچوب تنظیم نمایند.

 فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار