خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس پیرامون تسهیل در بهره‌برداری از پتانسیل واقع در تاسیسات آبی جهت سرمایه گذاری بخش غیر دولتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۳۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس پیرامون توسعه گردشگری و تسهیل در بهره‌برداری از پتانسیل واقع در تاسیسات آبی و تشویق و ترغیب و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری بخش غیر دولتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه در راستای همکاری‌ مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت گردشگری تاسیسات و سازه های آبی استان و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی همکاری‌های متقابل انجام خواهد شد.
محمد فرخ زاده معاون گردشگری استانداری فارس در حاشیه امصای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه به منظور تحقق اهداف سند چشم انداز و سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این تفاهم نامه به امصا رسید اضافه کرد: گردشگری در قالب برنامه پنجم و ششم توسعه دولت جمهوری اسلامی تبدیل به یک رویکرد شده است .
فرخ زاده با اطمینان بخشی از اینکه همه موازین زیست محیطی ، بهداشت و سلامت و سایر مولفه های مهم و حساس در این تفاهم نامه گنجانده شده است یاد آور شد : انعقاد این تفاهم نامه در راستای همکاری های مشترک و بهره مندی از ظرفیت گردشگری تاسیسات و سازه های آبی استان و ایجاد فرصت های مناسب برای اشتغال، توسعه اقتصادی و فرهنگی و... و فرهنگ سازی در زمینه گردشگردی است.

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس نیز با اشاره به اینکه استان فارس همواره پتانسیل های مهمی در عرصه صنعت گردشگری دارد افزود: سازه های آبی بخصوص سدهای در حال بهره برداری استان فارس از جمله این پتانسیل ها هستند.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای فارس ادامه داد: دریاچه های پشت سدها با لحاظ کلیه تمهیدات بخصوص موازین زیست محیطی، می تواند با داشتن برنامه و تامین زیر ساخت های لازم در حوزه گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

در پایان این مراسم محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس تفاهم نامه را به امضا رسانده و مبادله کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها