خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان؛ ماه رمضان بهار قرآن است و حوزه نمایندگی ولی فقیه بر اساس ماموریتی که تحت عنوان ارتقا بصیرت و معنویت دارد، برنامه های ویژه قرآنی دارد که در ماه رمضان بسیار خاص تر اجرا گردید.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم اختتامیه  برنامه‌های ماه رمضان گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و حوزه نمایندگی ولی فقیه بر اساس ماموریتی که تحت عنوان ارتقا بصیرت و معنویت دارد، برنامه های ویژه قرآنی دارد که در ماه رمضان بسیار خاص تر اجرا گردید.

 

او افزود: این برنامه‌ها هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها پیاده می‌شود که ساعت‌های اول روز به تبیین و تفسیر آیات الهی و قرائت آیات میپردازند که موضوع آن امسال «قرآن سنت الهی» است که اساتید و بزرگان حوزه های علمیه اجرای آن را بر عهده دارند.

 

حجت‌الاسلام رستگار بیان کرد: روزهای پنج شنبه نیز برنامه تلاوت نور اجرا می‌شود که از قاریان برتر استفاده می‌شود و فضای نورانی خوبی ایجاد می شود که در تارنمای سراج اندیشه قابل دسترسی است، ضمن آنکه سعی شده از طریق روبیکا نیز جلسات به صورت زنده پوشش داده شوند.

 

او گفت: از همه اساتید، بزرگان و علما و دانشمندنی که در این امر ما را یاری دادند بسیار تشکر می کنیم به ویژه معاونت عقیدتی سیاسی و سردار شاهوار پور که پشتیبانی کرد تا این جلسات به خوبی برگزار شوند؛ همچنین از روابط عمومی و سرهنگ نعمتی تشکر می شود که این برنامه ها را به خوبی انعکاس دادند.

 

حجت‌الاسلام رستگار بیان کرد: قرارگاه نور قرآن نیز به صورت مداوم فعال است و روزهای شنبه جلسات «نور مبین» برگزار می شود که در آنها به تبیین پرداخته می‌شود.

 

او همچنین اضافه کرد: همچنین به صورت مرتب وپیاپی مسابقات قرآن برگزار می شود که قرارگاه قرآنی نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان درسال گذشته رتبه برتراستانها را در کل سپاه به دست آوردیم و حدود بیش از ۱۵ مرکز قرآنی در سراسر خوزستان راه اندازی شدند و‌ به دنبال راه اندازی دارالقرآن کریم در سایر نواحی هستیم.

 

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: برای بسیجیان و پاسداران نیز جلسات خوبی تدارک دیده شده است تا انگیزه خوبی برای فراگیری قرآن ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار