مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو که ظرف دو هفته آینده برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه کمیته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۸۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمیل شوهانی عصر امروز در نشست کمیته جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: پیرو تصمیمات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و دستور استاندار این کمیته در راستای شعار سال با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان تشکیل شد.

 

 مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام با اشاره به تعیین اعضای کمیته دستگاه‌های عضو این کمیته، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو که ظرف دو هفته آینده برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه کمیته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

 

 شوهانی گفت: در حوزه احیای واحدهای راکد، مشوق‌ها و حمایت‌هایی که بایستی در حوزه سرمایه‌گذاری، رونق تولید ایلام و جهش تولید در استان انجام شود نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

 

 مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام به بحث مهارت‌آموزی با کمک مرکز آموزش فنی حرفه‌ای ایلام تأکید کرد و افزود: یکی از الزامات این موضوع، بحث افزایش مهارت در حوزه کسب‌وکار و تولید است.

 

 وی همچنین با اشاره به بحث فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواستار عملیاتی‌شدن مشوق‌های سرمایه‌گذاری و بحث ارتقای ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند، شد.

 

 شوهانی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که با پیشرفت فیزیکی متعدد در دست اجرا هستند توسط دستگاه اجرایی باید شناسایی شوند.

 

 مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام در ادامه با تأکید بر حضور فعال ایلام در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، ابراز کرد: این نمایشگاه در تاریخ هشت الی ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار