نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

شعار سال باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: شعار سال باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد و به همین دلیل نیاز است تا از سوی همه مسئولین عزمی راسخ برای این منظور وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۳۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی گلپایگانی گفت: نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب نشان‌دهنده نگاه نافذ ایشان برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است که چه اقداماتی باید در این راستا صورت گیرد.

 

وی افزود: باید بدانیم که امروز در چه جایگاهی قرار داریم و مشکلات و نقطه‌ضعف ما کجاست و چه اقداماتی باید انجام دهیم تا از مشکلات عبور کنیم به همین دلیل شعار سال را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: شعار سال باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد و به همین دلیل نیاز است تا از سوی همه مسئولین عزمی راسخ برای این منظور وجود داشته باشد.

 

گلپایگانی گفت: اینکه رهبر انقلاب مسائل اقتصادی را مطرح می کنند به این معنی است که در این زمینه ضعف وجود دارد و نیازمند برنامه ریزی درست و مدون است که باید برطرف شده و آن را به نقطه قوت تبدیل کرد.

 

وی یادآور شد: مسئله شعار سال یک مسئله مهم و ضروری است که باید موردتوجه باشد ما باید بدانیم که دشمن چگونه ما را تهدید می‌کند و از چه راهی می‌خواهد ما را گمراه کند به همین دلیل ضروری است تا ما دشمن را بشناسیم و بر اساس آن اقدام کنیم تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: باید توجه داشت که اگر ما نتوانیم ظرفیت‌های خود را بشناسیم و از استعدادهای خود به‌درستی استفاده کنیم قطعاً این میدان را به دشمنان داده‌ایم که از این طریق روی ما تأثیر بگذارند و یا ما را از هویت واقعی خود دور کنند.

 

گلپایگانی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم که در زمینه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کرده یا روند توسعه داشته باشیم قطعاً باید نگاه به درون خود داشته و استعدادهایی را که داریم به‌درستی شناخته و از آن‌ها استفاده کنیم تجربه نشان داده که ما در عرصه‌هایی که اراده کنیم می‌توانم تأثیرگذار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار