معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

تبریز- قربان علی طاهرفر فیلمساز تبریزی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۷۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی که در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد از قربان علی طاهرفر که با فیلم آپاراتچی سیمرغ بلورین و جایزه ویژه کارگردانی فیلم اولی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از ۱۱ نفر از فعالان و هنرمندان عرصه هنر انقلاب اسلامی استان در رشته‌های مختلف قدردانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل و تاریخ سراسر عزت، اقتدار و افتخار استان در عرصه‌های مختلف در صد سال گذشته حمایت و پشتیبانی مدیریت استان را از هنرمندان در جهت سرمایه گذاری برای معرفی تاریخ و هویت ملی و دینی کشور اعلام کرد.

رحمتی اظهار کرد: متاسفانه ما نتوانسته ایم در حق و تراز انقلاب اسلامی دستاورد‌ها و انقلابمان را نه در داخل و نه خارج معرفی کنیم.

وی افزود: امروز زبان معرفی تمدنها، فرهنگ‌ها و پیشرفت‌ها زبان هنر است، اما ما در استفاده از این زبان برای بیان معارف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و رساندن پیام انقلاب خوب عمل نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه در تولید محتوا در همه زوایای هنری تاکید کرد: آنچه جامعه کنونی ما نیاز دارد استفاده از زبان هنر با تمام ابزار و معناست تا با جنگ روانی دشمن در این عرصه مقابله کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار