خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۹۰۴۷۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ۲۰ فروردین؛  روز ملی فناوری هسته‌ای و هنر انقلاب اسلامی پیامی بدین شرح صلدر کرد؛

به نام خدا
"ما بر همه سختی‌ها و بر همه چالش‌ها می‌توانیم مؤمنانه فائق بیاییم؛ این نتیجه نگهداشت و پاسداشت خاطره هاست". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی با وقایع و رخداد‌هایی عجین شده که مرور هر کدام آن‌ها می‌تواند همچون چراغ راهی، نسل امروز و فردا را از تکرار و آزمون و خطا مصون بدارد.

 از جمله این وقایع که به عنوان دو مناسبت مهم در بیستم فروردین ماه نشانه گذاری شده؛ "روز ملی فناوری هسته ای" و "روز هنر انقلاب اسلامی" است.

 

"روز ملی فناوری هسته ای" که روز دستیابی ایران اسلامی به یکی از بزرگترین دستاورد‌های علمی خود -راه اندازی دومین مجموعه سانتریفیوژ‌های تأسیسات هسته‌ای نطنز و ورود به مرحله صنعتی غنی سازی اورانیوم-است، فرصتی برای ارج نهادن به مجاهدت‌های دانشمندان متخصص و متعهدی است که اصل "ما می‌توانیم" را از شعار به عمل تبدیل کردند.

 

"روز هنر انقلاب اسلامی" نیز روز پاسداشت مقام هنرمند فرزانه‌ای است که به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله)؛ " [سید مرتضی آوینی]در پیشگاه خدای متعال در درجات عالی دارد پرواز می‌کند"، سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی به خوبی نشان داد از دیدگاه انقلاب اسلامی، هنری ستوده است که از ابعاد تعهد، تقید، سازندگی و تربیت برخوردار باشد.

 

اینجانب ضمن تبریک بیستم فروردین ماه و پاسداشت مقام شامخ شهید" مرتضی آوینی" و نیز شهدای دانشمند هسته ای؛ "مصطفی احمدی روشن"، "مسعود علی محمدی"، "مجید شهریاری"، "داریوش رضایی نژاد"، "رضا قشقایی" و "محسن فخری زاده" که هنرمندانه با خون خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیمه کردند، "روز هنر انقلاب اسلامی" و "روز ملی فناوری هسته ای" را به همه ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی خراسان جنوبی تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون ایران اسلامی را ذیل ولایت تامه حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها