خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

۱۸ پروژه عمرانی همزمان با روز فرودس افتتاح می‌شود

عباس زاده گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تخصیص اعتبارات، ۱۸ پروژه عمرانی نیمه تمام همزمان با روز فردوس (۱۳ شهریور) افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۶۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان فردوس با اشاره به زلزله شهرستان فردوس در سال ۱۳۴۷ اظهار داشت: به دنبال این زلزله رهبر معظم انقلاب به همراه جامعه روحانیت مبارز در روز ۱۳ شهریور برای خدمت رسانی و کمک به مردم وارد فردوس شدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دنبال این حادثه کار جهادی خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده منطقه آغاز کردند که بسیار مهم است، افزود: روز ۱۳ شهریور و این اقدام جهادی یک وجه تمایزی با بقیه کار‌ها دارد و، چون منصوب به مقام معظم رهبری و حضور ایشان به همراه طلبه‌ها در شهرستان فردوس است باید با جدیت دنبال شده و این عنوان برجسته شود.

عباس زاده افزود: این افتخار نصیب خراسان جنوبی شده تا روز سیزدهم شهریور به عنوان مبدأ فعالیت گروه‌های جهادی در سطح ملی معرفی شود.

در این جلسه ۲۳ پروژه از سوی فرماندار شهرستان فردوس برای نهایی شدن تا روز (۱۳ شهریور) مطرح شد که از این تعداد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل ۱۸ پروژه قول مساعد دادند.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار