فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از حضور حداکثری و پرشور مردم شهید پرور شهر خورموج جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۶۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

 

دعوت فرمانده سپاه امام رضا (ع) جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستهای جهانی به‌ویژه رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن است.

این روز یکی از یادگارهای گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی برای نزدیکی این دو قبله مقدس تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از هیچ جهادی و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

امروز دنیا به نقش رژیم صهیونستی در راه اندازی انواع توطئه ها و حملات تروریستی در منطقه و جهان پی برده و اکنون نیز در پی اقدام ددمنشانه، وحشیانه و رذیلانه این رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی در حمله موشکی و تروریستی به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، سند دیگری از وحشیگری و درنده‌خویی این رژیم بر جهانیان ثابت شد.

بی شک راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان تمام مستکبرین جهان به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و حمایتگران آنان است و شرکت در راهپیمایی این روز وظیفه انسانی و شرعی ماست و حضور پررنگ ما در این مراسم بدون شک در پیشبرد آرمان ملت فلسطین و نابودی هرچه سریعتر رژیم نامشروع صهیونیستی موثر واقع خواهد شد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان عزیز و با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و حمله ناجوانمردانه این رژیم به ساختمان کنسول گری ایران اسلامی در دمشق، از اقشار مختلف مردم شریف، انقلابی و متدین شهرستان دشتی دعوت می‌کنم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای لبیک گویند و حمایت خود را از این مردم و همه مظلومان جهان و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

 

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار