بمناسبت روز جهانی قدس:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در پی محکومیت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم غاصب صهیونیستی و دعوت به شرکت در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.

 

حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانگر درماندگی این رژیم سفاک و حامیان مستکبر او بوده و موجب تقویت اراده و عزم جدی رزمندگان جبهه مقاومت برای وارد آوردن ضربات سهمگین بر پیکر نحیف و پوسیده این رژیم سفاک خواهد شد.

  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک، شهادت جمعی از رزمندگان سرافراز سپاه اسلام در این حمله وحشیانه را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های محترم شهدای این حادثه تبریک و تسلیت عرض نموده و  اعلام می‌دارد که جامعه پزشکی سرافراز استان بوشهر همچون گذشته آماده جانفشانی در راه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی می باشد و ان شاءالله در روز جمعه با شکوه و اقتدار تمام برای آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین همراه با سایر اقشار ولایتمدار استان در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و انزجار خود را از صهیونیسم بین الملل  اعلام خواهد کرد.

 

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار