خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: به یقین هرچه راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است. و پیام رساتری برای استکبار جهانی خواهد بود
کد خبر: ۹۵۸۹۲۰۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

روز قدس یکی مهمترین مسایل روز دنیا و جهان اسلام است/با شرکت در راهپیمایی روز قدس نفرت خود را از اسرائیل اعلام خواهیم کرد

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: اقوام مختلف شهرستان آق قلا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ابراز نفرت خود را از اسرائیل کودک کش ابراز می‌نمایند.

وی افزود: روز قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی، و هم از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از پر اهمیت‌ترین مسایل روز دنیا و جهان اسلام است . و امسال حساب دیگری دارد و ماه‌هاست که شاهد جنایات فجیع و روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم غزه خاصه کودکان و زنان و بیماران هستیم .

مصطفی لو اظهار داشت:به یقین هرچه راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه‌تر باشد، به معنای حمایت بیشتر از ملت مظلوم فلسطین است. و پیام رساتری برای استکبار جهانیست که ظلم و غصب، تجاوز و آدم‌کشی همواره محکوم به شکست است.

فرمانده سپاه آق قلا تصریح کرد: مردم شریف شهرستان آق قلا از اقوام مختلف در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهد کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها