خبرهای داغ:
همزمان با مسافرت‌های نوروزی مردم و در روز‌های بارانی شهر لار، حسینیه حاج قاسم سلیمانی مجموعه شهدای گمنام شهر لار به مأمن و سرپناهی امن برای مسافرین نوروزی تبدیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۱۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با مسافرت های نوروزی مردم و در روزهای بارانی شهر لار، حسینیه حاج قاسم سلیمانی مجموعه شهدای گمنام شهر لار به مأمن و سرپناهی امن برای مسافرین نوروزی تبدیل شد و عوامل اجرایی این مجموعه شامل بسیجیان و پاسداران گردان رزمی امام حسین(ع) و اعضای قرارگاه فرهنگی شهید بهمن باقری علاوه بر اسکان کاملا رایگان مسافرین نوروزی،اقلام و نیازمندی های مسافرین اعم از فرش،پتو، روفرشی، غذای گرم ،چای، میوه، ظروف یکبار مصرف، مایع دستشویی و ظرفشویی و... را با حمایت مردم و خیرین و همکاری ستاد اسکان شهرداری لار تأمین و در اختیار مسافران محترم قرار دادند.

در همین رابطه اسکان اضطراری قریب به ۱۰۰۰ نفر از مسافرین در سه شب بارانی لارستان انجام و تأمین امنیت شبانه روزی مکان اسکان توسط ۳۰ نفر از بسیجیان و پاسداران برقرار شد.

حجت‌الاسلام دهقانی به نمایندگی از خادمان گلزار مطهر شهدای گمنام شهر لارضمن تقدیر از همکاری فعالانه شهرداری و اصحاب رسانه در راهنمایی و تنویر افکار عمومی و اجرای این برنامه، گلزار شهدای گمنام را یک ظرفیت کم نظیر فرهنگی،اجتماعی، تفریحی، تربیتی و آموزشی برای شهر لار دانست که نگاه ویژه مدیران و مسئولان شهرستان را برای تقویت کمی و کیفی این مکان در راستای ایفای نقش در عرصه های مختلف یاد شده و خصوصاً در مدیریت بحران به عنوان پدافند غیر عامل می‌طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها