خبرهای داغ:
امیر سرتیپ دوم عباسی گفت: عرصه امنیت به عنوان زیرساخت تولید کشور است و در این میان نقش سربازان به عنوان رکن اصلی تامین امنیت پایدار کشور نقشی بسیار کلیدی و حیاتی است.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۹۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در ضیافت افطاری کارکنان وظیفه این یگان پدافندی، با اشاره به نقش بی‌بدیل و ارزشمند سربازان در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی کشورمان برقرار است بخش اعظمی از آن در سایه وجود کارکنان وظیفه یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح است که به صورت شبانه روزی از مرز‌های میهن اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

وی گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت‌هایی که نیروی پدافند هوایی ارتش در حراست از مرز‌های هوایی کشور کسب کرده نقش پررنگ سربازان است.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور افزود: امروز نیروی پدافند هوایی مفتخر است که در حوزه‌های پهبادی، راداری و موشکی دستاورد‌های بسیار ارزنده‌ای داشته که این موفقیت‌ها با همت و پشتکار جوانان انقلابی، به دست آمده است.

امیر سرتیپ دوم عباسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال، به نقش مهم پدافند هوایی ارتش در حوزه تولید امنیت اشاره و افزود: در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده است نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته بابهره‌گیری از جوانان دانشمند خود در حوزه طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی به رسالت خود عمل خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها