خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، گفت: مسئولان مراقب تاکتیک های دشمن باشند، تکنیک جدید دشمن ایجاد شکاف در بین نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز است.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۰۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز ضمن تبریک سال نو و تلاش در جهت تحقق شعار سال با مشارکت مردم گفت: پس از شکست و ناامیدی دشمن در عرصه های مختلف باید مراقب این افعی زخمی و خوش خط و خال، و حربه های جدید او بود.

وی با بیان این که، دشمن در این مرحله از جنگ شناختی و ترکیبی
با تکنیک جدید وارد میدان می‌شود و آن هم ایجاد شکاف در میان نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز با بدنه جامعه و همچنین تبدیل آن به بحران امنیتی است، خاطر نشان کرد: قداست زدایی از مولفه های اقتدار نظام همانند کانون خانواده، نیروهای مسلح، جایگاه روحانیت، امامت جمعه و قرار دادن مسئولان در مقابل مردم از شگردها و تکنیک های جدید دشمن خواهد بود.
حجت‌الاسلام خواجه امیری با اشاره به نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان، وظیفه مجلس آینده بسیار سنگین و خطیر می باشد، چرا که باید بدون محافظه کاری، با جامه عمل پوشاندن به دو وظیفه اصلی و راهبردی خود که همان تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بپردازند و به مردم خدمت صادقانه داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، مردم را ولی نعمتان و صاحبان اصلی این نظام و انقلاب دانست و گفت: مردم باید با وحدت و همدلی، که البته این وحدت و همدلی هم بمعنای گرد آمدن سلیقه های گوناگون بر محور اسلام، خط امامین انقلاب است و میبایست همیشه استوار بمانند و بدخواهان را مایوس نمایند تا به فضل الهی جامعه سازی تحقق یابد و زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم گردد‌‌‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها